Kovo 21 dieną – Tarptautinė poezijos diena
Kiek poezijos yra mūsų gyvenime, dažnai nesusimąstome. Kaip eilėraštį perskaityti? Kaip jį vizualizuoti, nupiešti ar kitaip pavaizduoti, su tokiais klausimais susidūrė 7 a klasės mokiniai. Jie pasirinko žinomo lietuvių poeto Justino Marcinkevičiaus poeziją. Galima buvo pavaizduoti visą eilėraštį, jo posmą ar eilutę. Galima buvo dirbti individualiai, galima poromis. Mokiniai vėliau dalijosi savo patirtimi: vieni ieškojo tiesiog gražaus ir prasmingo teksto, kiti ieškojo tokio, kurį būtų paranku vizualizuoti. Eilėraštį reikėjo pristatyti klasėje, paaiškinti, kodėl pasirinktas būtent vienas ar kitas eilėraštis, kodėl sukurta būtent tokia iliustracija. Šį kartą mokiniai kūrė piešinius spalvotais pieštukais, kreidelėmis, flomasteriais, akvarele. Niekas nepasirinko aplikacijos ar plėšymo technikos. Viskas kurta plokštumoje. Ateityje galima išbandyti ir kitokį būdą nupiešti eilėraščio mintį, metaforą ar epitetą. Esama įvairių IT būdų ir metodų, kurie yra labai patrauklūs ir šiuolaikiški. Svarbu, kad taikant įvairius modernius metodus, nenuskristų nuo peties poezijos paukštė.